instalator s heslem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Červen 13 01:52:44 CEST 2005

Radek Vybiral wrote:

> Ten dotaz není mírně, ale zásadně OFF Topic!
> Zkuste se nad sebou (už konečně) zamyslet a najít si nějakou jinou
> konferenci, do které budete posílat všechny své neodpovídající
> nevyřešené problémy!

Udelalo se vam rudo pred ocima, kdyz jste videl slovo Windows?
V podstate se ptam na to, jak na linuxove platforme vyrobit neco, co bude
fungovat pod Windows. Vim, ze existuje wine a doufal jsem, ze mi treba nekdo
poradi nejaky emulator DOSu, to by mozna stacilo.
A k te odpovidajici konferenci. Myslite, ze mi lepe poradi znalci Windows,
kteri vetsinou zase vidi rude, kdyz ctou slovo Linux?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz