Samba jako domain member v domene se Samba PDC with LDAP

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Pondělí Červen 13 10:32:24 CEST 2005

Pekny den vsem,

   potrebuju radu: mam domenu se Samba PDC, ktery pouziva ldap jako
backend. Ted chci pridat do domeny dalsi sambu jako normalniho domain
member. Muzu to udelat standardne pres winbindd, ale podle me tak
nezachovam user IDs (coz bych chtel). Jevi se mi jako reseni pouzit
libnss_ldap ktery bude brat jmena z LDAPu na PDC a zaroven
nakonfigurovat i sambu aby si sahala primo do LDAPu na PDC  (jinymi
slovy pouzit stejnou konfiguraci jako mam na PDC, jenom s tim rozdilem,
ze samba nebude domain master). Mozna to jeste vylepsit o nscd; a myslim
si ze se obejdu i bez PAM. Bohuzel jsem nikde nenasel takove reseni
popsane (Google nemlci, ale naopak z nej pada plno veci ktere
nepotrebuju). Na samba.org neco takoveho naznacuji, ale je to jenom par
odstavcu v howto ktere mi prisly nejake zmatene. Pouzivate prosim nekdo
podobnou konfiguraci, nebo myslite si ze by to takhle mohlo fungovat?
Neprehlidnul jsem neco?

Diky
    Pavel Spalek

--