imap server po upgradu na sarge

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Červen 14 18:51:01 CEST 2005

Když jsem psal minulý příspěvek, tak jsem vycházel z rady, kterou jsem
našel na Internetu a nemohl si ji v tu dobu ověřit. Nyní jsem si ji
ověřil a musím proto doplnit:

Zmíněné dpkg-reconfigure k ničemu nevede. Jednak se balík nejmenuje
libc-client2002, ale libc-client2002edebian. Nicméně povolení
nezabezpečeného přístupu stejně nenabízí.

Pro povolení nezabezpečeného přístupu je třeba vytvořit
soubor /etc/c-client.cf s obsahem:

I accept the risk
set disable-plaintext nil

Ano, včetně toho "I accept the risk" - viz
http://www.washington.edu/imap/documentation/imaprc.txt.html

Slávek.