Upgrade FC3 na FC4 a PHP

Martin Konicek markon na gmail.com
Středa Červen 15 09:45:12 CEST 2005

PHP4 a PHP5 spolu primo behat nemuzou, nejsnadnejsi je pustit 2x
Apache s jinym konfigurakem a pak pres reverzni proxy (viz dokumentace
Apache) nalinkovat 2 verzi Apache s PHP5.

Vice pres Google ala
http://www.google.com/search?q=php4+php5+proxy

Ohledne kompatibility, PHP4 neni kompatibilni s PHP5 v ramci
objektovych kodu, konkretne do tridy v PHP4 protecou globalni promenne
zatimco v PHP5 ne. Takze pokud vas vyvojar programuje objektove,
problemy s prechodem budou.

Nelze tedy rici v 99% je to kompatibilni, spise u techto projektu to
problem nedela. Nicmene melo by to jit prekonfigurovat, aby to bylo
kompatibilni, to pak staci v apache poslat nejake diracretivy proto,
aby se to chovalo jinak.

Nicmene doporucte vasemu vyvojari, at chyby v OO kodu opravi a
transformujte na PHP5, nabizi mnohem vice moznosti vyvoje webovych
aplikaci.

--markon
http://blog.air4web.com/