jak orezat pristup pres ssh

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Středa Červen 15 16:58:49 CEST 2005

Petr Vileta napsal(a):

> Me jde spis o to, aby se utocnik domnival, ze se ke me pripojit nelze a
> zbytecne nezatezoval linku nejakym prenosem dat.

On ten utok nebyva zas tak brutalni. Obvykle se pohybuje kolem
2 pokusu/s. To neni zas tak moc.

Jinak muzete vyzkouset RECENT modul do iptables. Asi pul roku jsem jej
pouzival. Vice na [http://www.abclinuxu.cz/forum/show/74664#14]. Ale ma
  nevyhodu, ze to pracuje na TCP vrstve, takze to s sebou vezme i
regulerni provoz.

Pak uz jedine zbyva do pam_abl (nebo nejakeho SSH log parseru) dopsat
podporu pro externi skripty (napr. zablokovani v iptables).

--Petr