postgresql a kodovani DB

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na rwe-ecs.cz
Čtvrtek Červen 16 07:52:42 CEST 2005

dobry den,
mam takovy drobny problem, mam v postgresql vytvorenu databazi s nejakym
kodovanim a potrebuji jej zmenit. Ja tvrdim ze zmenit kodovani nelze, ze
je treba db exportovat, zrusit, vyrobit novou se spravnym kodovanim a
naimportovat data. Jenze dodavatel tvrdi, ze to jde (ale ja takovy
zpusob nenasel).

Problem je totiz v tom, ze se zmenilo chovani aplikace, ktera postgres
vyuziva a dodavatel tvrdi, ze je to tim, ze jsme zmenili kodovani
databaze, zrejme nejakym nastavenim...

Jde tedy zmenit encoding u existujici databaze?

s pozdravem a diky

--
Vladimír Náprstek