TVout na prestigio v120

tldv h na n.cz
Čtvrtek Červen 16 11:15:24 CEST 2005

cau,
povedlo se vam nekomu rozchodit %subj? (notebook)
snazim se o to jiz peknou dobu, s XFree a driverem i810 se mi to nezdarilo
vubec (no active display on pipe A), s Xorg jsem dosel do stadia kdy s
verzi X11R6.8.2 mi to nefunguje (zjevne stejna verze driveru i810), v CVS
verzi uz mi ani nenajedou ixka...
zkousel jsem tez nvtv, ovsem bezuspesne - ve verzi 0.4.7 je podpora
inteliho 855 chipsu jaksi jeste hodne nedotazena..
najde se zde vlastnik tohoto booku (popripade inteli grafarny s TVout)
kteremu se to povedlo rozchodit?
distribuce debian sarge, kernel 2.6.11.8, grafika intel 82852/855GM rev.02
dik za kazdy kopnuti..
  hmls

--

Check my PGP public key at http://poblijon.ubal.to/~tloudev/pgp.pub