Notebook pro Linux - par otazek

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 15:46:09 CEST 2005

1200x800? probuh co to je za rozliseni? nejbliz tomu co znam je 1280x960...
ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539