Notebook pro Linux - par otazek

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Čtvrtek Červen 16 16:23:40 CEST 2005

NOVOGEAR administrator na novogear.cz wrote:
> Budu kupovat notebook pro Linux, nepotrebuji vydrz na
> baterky, preferuji radeji vetsi displej a vykon
> Pouzivam SUSE 9.3
>
> 1 - Funguje v Linuxu rozliseni TFT 15.4" WXGA 1200x800?

afaik v X si muzes nastavit [temer?] jakekoli rozliseni
kdybych se dostal na root.cz, najdu ti ten clanek o pocitani Modeline

[uz pres tyden [mozna dele, dlouho jsem tam nebyl] se nemuzu dostat na
root.cz, RH9, Mozilla: Redirection limit for this URL exceeded. lynx:
cykli mezi www.root.cz a u.iinfo.cz, nakonec to taky neotevre, hu ted
kdyz jsem to zkusil 2x po sobe tak to proslo. links jen ukaze prazdnou
stranku. Docela trapne, nemoct se z Linuxu dostat na root.cz.]