Program pro rucni nastaveni otacek vetraku

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Čtvrtek Červen 16 22:17:20 CEST 2005

On Thu, 7 Apr 2005, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> No, badani je proste. Do patricneho souboru muzete davat hodnoty 0 - 255,
> pricemz ta prvni mez je zastaveni, ta druha je maximalni otacky. Nicmene
> na me Abit BP6 s nejakymi noname vetracky je mohu bud roztocit (255) nebo
> zastavit (0-254). Zase na jine desce (neco od Ignumu v jejich server
> hostingovem centru) je skutecne mohu regulovat (teda kdyz tam dam napr.
> hodnotu 120, tak ve vypisu sensors vidim nizsi otacky; jestli se snizily
> skutecne, to opravdu nevim :-)
>
> Ty soubory maji v 2.4 kernelu nazev pwmX, kde X je cislo od 1 do aleluja,
> [...]

Sice uz ubehlo trosku vice casu nez je zdravo, ale... KONECNE se mi
podarilo zprovoznit regulaci pres PWM. :-) Drive mi to stale hlasilo, ze
ovladac nepodporuje PWM, ted uz to tam konecne je.

Otacky se daji regulovat, funguje to, boxovany vetrak na Athlonu 64 je
docela slyset, takze kdyz je snizim, je skoro ticho. :-)

Bohuzel porad nemuzu najit nejaky software na regulaci otacek, nejlepe
GUI, prikaz echo neco > nekam sice funguje, ale neni to zrovna
pohodlne. :-) Ja si snad budu muset neco napsat...

PV