vi:)

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Čtvrtek Červen 16 23:18:11 CEST 2005

On Thu, Jun 16, 2005 at 09:24:12PM +0200, petris wrote:

> dik, zdar a sila se vzdycky hodi
>
> :map ^K :s/\(.*\)/#\1/^Mj
jo, to je to co jsem psal nahore. s tim j jsem to take zkousel, bohuzel to
nefunguje:( taky nechapu proc, ale zrejme "count" je soucasti toho prikazu
samotneho, takze makro nevi, jak count pouzit. to by byl muj tip.

> nvi nemam, testováno ve vimu ;-)
> Ale nevidim duvod, proc by to nemelo jit i v nvi

> neni zac
> petris
>
> PS: Nemuzu si pomoct, ale co ti sakra vadi na vimu? :-)
jsem minimalista. vim neni vsude, zati klasicky vi vsude je. ve vimu me vadi
ta hrozna spousta funkci. vzdycky se uklepnu a dostanu se do oblasti vimu, kde
jsem fakt ztracenej:) nevim, neni to pro mne, je to proste predsudek. drze se
k tomu priznavam. kdyz neco programuju, tak bud v nvi, nebo kdyz chci utf8 tak
pouziju bluefish(stejne delam trochu html,php a sem tam python, nic velkyho).
vim me proste nic pouzitelneho nenabizi, tak nevidim duvod ho vsude na servery
bastlit.  a proto hledam reseni v nvi.

btw, nejaka reseni me napadla, ale nelibi se mi.

1) tu substituci jsem udelal :.,'as/...atd. takze to funguje, pokud nastavim
mark "a". vadi mi, ze to nefunguje na jeden radek bez nastavovani, ale na to,
co potrebuju me to staci.

2) pomoci ![count][externi program] bych si udelal neco v shellu(asi funkci) a
pak proste volal neco jako:
!4koment
a melo by to jet. jenze to je zase zavisly od nastaveni te funkce v shellu,
takze me to take nenadchlo.

ale nvi je bug to bug implementace vi, tak proste je to ve vimu konecne
vychytane. aspon ze tak. mozna kdybych vim umel ovladat se vsemi jeho
vychytavkami, tak bych ho mel taky rad, ovsem neni cas, neni nalada a tak ma
vim smulu:)

diky za odpoved
martin