Zapamatovani si pozice okna

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Červen 17 15:03:43 CEST 2005

On Fri, 17 Jun 2005 12:30:52 GMT, Vaclav Lorenc <valor na ics.muni.cz> wrote:

>  Devil's Pie?
>
>      http://www.burtonini.com/blog/computers/devilspie

	Nepolozil jsem sice puvodni dotaz, ale rad bych se v tomto bode
primichal do diskuse. Problem je totiz v tom, ze (a ted cituji) "Devil's Pie
can be configured to detect windows as they are created".

	Ja teda pouzivam waimeu (tusim 0.0.4?) a na problem jsem narazil
prave jenom u vyse uvedeneho Psi. Ona totiz waimea ma nejaky ten window
matching uz v sobe, tak jsel si namatchoval spoustu aplikaci a funguje to
dobre, ale nevim, jak matchnout Psi. Podle titulku to nejde - proste to
nefunguje na "psi", "Psi", "PSI" "*psi*" atd. Rikal jsem si, ze to bude
nejspis tim, ze Psi se spusti s nejakym jinym titulkem, nez se kterym pak
bezi, ale jak prijit na to, s jakym titulkem se spousti?

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860