Zapamatovani si pozice okna

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Sobota Červen 18 18:24:59 CEST 2005

> 	Ja teda pouzivam waimeu (tusim 0.0.4?) a na problem jsem narazil
> prave jenom u vyse uvedeneho Psi. Ona totiz waimea ma nejaky ten window
> matching uz v sobe, tak jsel si namatchoval spoustu aplikaci a funguje to
> dobre, ale nevim, jak matchnout Psi. Podle titulku to nejde - proste to
> nefunguje na "psi", "Psi", "PSI" "*psi*" atd. Rikal jsem si, ze to bude
> nejspis tim, ze Psi se spusti s nejakym jinym titulkem, nez se kterym pak
> bezi, ale jak prijit na to, s jakym titulkem se spousti?

Asi ne. Me to ve WindowMakeru funguje (tim dekuji za zodpovezeni dotazu,
jsem maximalne spokojen :-))

$ cat ~/.devilspie.xml
<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE devilspie SYSTEM "devilspie.dtd">
<devilspie>
   <!--
   Move Psi main window.
   -->
   <flurb>
     <matchers>
       <matcher name="DevilsPieMatcherWindowName">
         <property name="window_title" value="Psi"/>
       </matcher>
     </matchers>
     <actions>
       <action name="DevilsPieActionSetGeometry">
         <property name="xoffset" value="1250"/>
         <property name="yoffset" value="0"/>
         <property name="width" value="150"/>
         <property name="height" value="610"/>
       </action>
     </actions>
   </flurb>
</devilspie>

Pouzit application_name asi neni dobry napad, ja to zkousel jako prvni a
bere to i jina okna Psi (nova zprava apod.) - coz neni moc prijemne :-)

Zdenek Zikan