OpenOffice 2

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Červen 19 16:40:30 CEST 2005

Pavel Pivonka wrote:

> Ahoj, potrebuji do sources.list (debian) pridat zdroj, ze kerého
> bezpoblémů nainstaluji Acrobat reader a OO 2. Pokud možno, obojí česky.

Akrobat nevim ale OO2 IMHO neexistuje. Je nutno stahnout tar.gz s DEB
baliky, tento rozbalit a nainstalovat pomoci dpkg -i *.deb.

OOo_SRC680_m110_cs_native_LinuxIntel_install_deb z adresare
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/SRC680_m110/Build-1

Nebo si pomoci dpkg-scanpackage udelat z toho tgz svuj lokalni zdroj
(udelal jsem si, funguje, ale na to abych ho dal vsanc mam prilis slabou
linku :-))

--
Petr Balas - petr at balas dot cz