Promise SATA 20376 & "RAID" na 2.6.x

Martin Cupak M.Cupy na seznam.cz
Neděle Červen 19 23:22:40 CEST 2005

Miroslav BENES napsal(a):
> Přeji krásný den !
napodobne!
> Mám nainstalován linux Redhat 9 (kernel 2.4.22), na mainboardu je řadič
> Promise PDC20376 a dva SATA disky na něj připojené fungují jako RAID0.
dost podstatne je, zda z toho RAID0 bootujete
ci je to jen pro data a system je nekde jinde.

mozna nasledujici znate,  ale kdyby nahodou ne : zkuste hledat
v archivu specialni konfery
https://www.redhat.com/mailman/listinfo/ataraid-list

kdysi jsem tam nasel reseni podobneho problemu.
celkove to ale byla dost otrava, po te zkusenosti se "Sliby (TM)" typu
BIOS-ATA-RAID preferuji jednoznacne linuxovy SW RAID.
M.
Martin Cupak < M.Cupy at seznam.cz >
User friendly things make u(ser)s lazy and thus silly.