root=/dev/md0 a kernel panic

Ing. Karel Babka dekls na volny.cz
Pondělí Červen 20 13:53:59 CEST 2005

DD,

mám FC3, funkční RAID, a to i po restartu. Používám GRUB, v něm řádek
kernel (hd0,0)/bzImage root=/dev/md0
a v /etc/fstab přimontovaného /dev/md0 jsem upravil řádek
/dev/md0                  /            ext3  defaults 1 1

Butovací partyšna není zrcadlená, kernel se tedy najde, avšak
nepřimontuje root na /dev/md0.
Zde je výpis obrazovky:

Mounted /proc filesystem
Mounting sysfs
Creating /dev
Starting udev
Creating root device
Mounting root filesystem
mount: error 6 mounting ext3
mount: error 2 mounting none
Switching to new root
Switchroot: mount failed: 22
umount /initrd/dev failed: 2
Kernel panic - not syncing: Attempting to kill init!

RAID jsem vytvořil tak, že na raid-disk0 jsem nahrnul funkční root
partyšnu dédéčkem, spustil RAID v degradovaném režimu a raidhotadd
přidal prázdný raid-disk1; došlo k synchronizaci (sledováno v
/proc/mdstat).

Většina dotazů v konfeře se točí kolem toho, jak z diskového pole
nabutovat. Pročet jsem to a vzal si své. A však nedaří se.
Díky

--
Ing. Karel Babka                +420 377 430 586
fa Dekl&syn                     +420 606 268 746