Pad Apache na Linuxu

Lukáš Kohout lukas.nick na tiscali.cz
Pondělí Červen 20 16:02:09 CEST 2005

Dobry den,

    dekuji za odpoved. V error logu zadna chybova hlaska neni (mimo
chybicich obrazku a podobnych chyb) a v access logu take nic podezreleho
neni (viz: http://vrbam.zelpage.cz/access-log.zip). Puvodne jsme si
mysleli, ze nekdo dal grabovat data z databaze (razeni vlaku CD, trasy
vlaku, ci prijezdy a odjezdy vlaku ze stanic - obzvlast posledni je
narocnejsi na zpracovani vystupu), ale access log tuto domnenku
vyvratil. Opravdu nevime, jak dal, kdyz to vecer znovu padne :-/

    S pranim pekneho dne
        Lukas Kohout