linux-2.6.12 a vysoký load average

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Pondělí Červen 20 22:35:54 CEST 2005

Antonín Kolísek napsal(a):

> A nevíte jestli to je nová funkce nebo chyba? Jde mi o to, že
> pokud to je nový typ řízení scheduleru, tak zda se někdy vůbec
> můj problém vyřeší :)

Tipuji, ze to je vlastnost, asi se ten 4. neosvedcil. Ale hledat pravy
duvod se mi nechce. Cele to je takovy experiment nekdy z doby 2.6.10.
Proc nemit vice planovacich algorimu, kdyz to jde ;)

Ja mam zakompilovany vsechny (normalni graficka pracovni stanice) a load
v dobe necinnosti se blizi nule.

--Petr