Debiani kernely a iptables

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Úterý Červen 21 09:58:00 CEST 2005

Zdravim!

Dneska rano jsem narazil na divnou vec. Skladam si tu novej server
(Debian Sarge) a chtel sem na nej vytvorit firewall pomoci iptables.
Nicmene me nemile prekvapilo, ze mi iptables nadavaly, ze maji chybnou
verzi modulu. Konkretne mi vrati "iptables v1.2.11: can't initialize
iptables table `filter': Module is wrong version". Pritom sem pouzil
jadro i iptables primo z distra. Nicmene sem se nenechal odradit a
zkousel dal. Prisel jsem na nasledujici. S kernelem
kernel-image-2.6.8-11-em64t-p4-smp si iptables ocividne nerozumneji, ale
pri pouziti beznejsiho kernel-image-2.6.8-2-686-smp vse jede OK. Netusi
nekdo, proc se to takhle divne chova? Je to bug nebo nejaka zvrhla feature?

Rudiik