LogFile v Linuxu

Petr Hracek petr.hracek na siemens.com
Úterý Červen 21 10:30:28 CEST 2005

Ahoj vsichni,

Muzete mi prosim poradit
jak udelat logovaci soubor v daemonovi?

Pouzivam nasledujici:
Po Fork mam nasledujici:

logFileName = "/var/log/callback.log";
logFile = open(logFileName,O_WRONLY|O_APPEND,777);
if(logFile==-1){
logFile = open(logFileName,O_CREAT|O_WRONLY,777);
if(logFile==-1){
perror("File was not opened (creating)");
exit(2);
}
}

Problem je v tom, ze jako root tohoto daemona nastratuju a vse funguje,
ale jako normalni uzivatel jej spustit nemuzu. Asi se mylim, ale nevim,
jestli muzu daemona spustit jako normalni uzivatel.

A dalsi vec je, ze po Fork a vytvoreni souboru volam
setsid a to mi vzdy selze i jako root.
pouzivam nasledujici:
sid = setsid()
a pise mi to Neopravneny pristup do pameti (SIGSEGV).

Pisu sveho prvniho daemona muzete mi poradit v cem mam problem?

Diky

--
Petr Hracek, ANF DATA ECT AES
ANF DATA spol s r.o.