LogFile v Linuxu

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Úterý Červen 21 10:57:17 CEST 2005

Ahoj,

21. Jun (Tuesday) v 10:48:59 CEST 2005, dan na vl.sk napsal(a):
> Osobne by som sa pozrel na access rights na DIR kde to budete zapisovat.
> Tam je zadrhel cislo jedna. Skusil by som dat usera pod ktorym pustate
> daemona do groupy ktora ma pravo zapisu do /var/log/ ... to su len take
> rychle co ma pri pohlade na tento mail napadli.

V tom problem neni. Do /var/log/... nezapisuje uzivatel, ktery spustil
program s funkci syslog(). Tato funkce pouze komunikuje s daemonem
/etc/init.d/sysklogd, ten bezi samozrejme pod uzivatelem root, tudiz do
/var/log/... zapisuje root, ktery ma samozrejme potrebna pristupova
prava.

       Honza

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *