mount -t auto

Úterý Červen 21 10:52:47 CEST 2005

po case este raz...

Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:
> Ted jsem to testoval s mountem z FC4 a nemohu to potvrdit.

mozno som sa zle vyjadril. podla manualovej stranky mountu mount pti type
auto najprv sam skusi odhadnut typ filesystemu. Ak neuhadne, skusa co ma v
/etc/filesystems a /proc/filesystems

nanestastie mi obcas zle uhadne typ FS na CDROM, zle si typne UDF misto
ISO9660 a potom mi hlasi chyby :(((

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.