Fedora 4 a problemy s aRts a OpenOffice -- nevyreseno, ale problem ustal :-)

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Červen 21 13:30:45 CEST 2005

> Ono ten arts nie je ziaden super demon, koho poznam, ten to ma vypnute a
> radsej prichadza o zvuky z prostredia. Jediny rozumny scenar, ktory ma
> napada, je nastavit v arts output na jack, ale ono by to chcelo, aby vsetky
> ostatne aplikacie ten jack pouzivali. Pripadne tusim alsa ma nejaky sw mixer,
> ale nemam ani paru o tom, ako to funguje (ci dochadza dalej ku koliziam pri
> otvarani sound device, alebo sa to chova uplne transparentne).

Ja vim. Taky aRts killnu pokazde, kdyz ho v procesech najdu :-) Bohuzel
si ho KDE aplikace spousteji samy, zda se. O zvuky z KDE prostredi mi
taky nejde (nepouzivam ho, jen par aplikaci).
Alsa umi mixovat, staci zapsat nejake nastaveni do ~/.asoundrc. Uz by to
chtelo jen presvedcit nektere KDE aplikace, aby to posilaly na Alsu a ne
aRts.

Zdenek