organizer bez kde/gnome

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Červen 22 14:10:08 CEST 2005

Martin Kraus wrote:
: hola vsem,
:   mam takovy problem. hledam jednoduchy organizer, kde by byly ukoly, poznamky
: k nim, do kdy to ma byt apod. nepotrebuji kalendar a nechci si instalovat korganizer ci
: evolution apod., kde se mi dependence nacpou na 100mb. nejak jsem hledal, ale
: bud je to kalendar nebo sileny moloch.

	Ja pouzivam jpilot - je to zaroven pro synchronizaci s Palmem,
ale da se to pouzivat i samostatne. Je to male a nenarocne a samostatne.
Jedina neobvykla zavislost je pilot-link, ale to je asi zrejme.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --