Nefunkcni snmpd

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Středa Červen 22 16:10:03 CEST 2005

Zdravim.
 Mam zajimavy problem. Chtel jsem rozjet snmpd kvuli mrtg na jednom
stroji (Debian Sarge 3.1, kernel 2.6.11.7-grsec) a je tu problem, ze
snmp (z debianiho baliku) neodpovida na zadne dotazy.. ani pres
snmpwalk. Pritom mam v configu nastavenou komunitu.
Na druhem stroji mi to ale chodi OK. Tam je distribucni kernel
(2.6.11-1-k7) a tam je to v pohode. Pritom je to nastaveny UPLNE STEJNE
a jsou to stejne verze snmpd.
Konfiguraky na obou strojich jsou defaultni ale je na zacatku pridano toho:
rocommunity pokus
syslocation "popis"
syscontact nejaky na email.cz
sysservices 76

Na te jedne masine mi to pri pouziti snmpwalk -v 1 -c pokus 127.0.0.1
vypise velike mnozstvi informaci.. na te "nefunkcni" mi to vypise vzdy:
Timeout: No Response from 127.0.0.1

Netusite nekdo kde muze bejt problem?

Diky,
Damir Spoljaric