ktts a čeština?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 00:39:03 CEST 2005

Dobrý den,

nědávno jsem někde potkal článek o syntéze řeči a jak mít co nejlepší češtinu
leč ztratil se mi z dohledu a nemohu jej zpětně najít. S novým systémem
MDV2005LE (ano, konečně jsem přešel z dědečka MDK9.1, byť jen tak "napůl" se
starým kernelem) tu mám KTTS (v KDE 3.3.2),  takže anglicky mi to už čte a
dokonce tomu i rozumím. Čeština je v dokumentaci KDE sice také popsaná, ale
mě by zajímalo právě ono došmodrchávátko, aby byla co nejlepší (není ale
vůbec blbý nápad si tím nechat číst knížky či z práce došlé e-maily).

Ještě by mne zajímalo, jak je to s  podporou české syntézy v KDE3.4, mělo
údajně dojít k velkému rozšření na neanglické jazyky.

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh