Samba 3 + LDAP problem s add machine

Vlastimil Kupsky kupsky.v na pbsvb.cz
Čtvrtek Červen 23 09:44:36 CEST 2005

Dobry den,

snazim se rozchodit Samba 3.0.9 s OpenLDAP v CentOS 3 a nejak se mi nedari.

Nainstaloval jsem smbldap-tools-0.9.1 a postupoval jsem podle
dokumentace The SAMBA3-LDAP-PDC Howto z www.IDEALX.org. Vse probiha bez
problemu - pomoci utilit smbldap-* dokazu pridat uzivatele, nastavovat
jeho vlastnosti, atd.

Problem vsak nastal, kdyz jsem chtel pridat Win2K do domeny. Ve vyse
zminenem navodu je uvedeno, ze se v tomto pripade ma zkusit rucni postup

smbldap-useradd -w machine$
pdbedit -a -m -u machine$

Prvni prikaz probehne bez problemu, ale druhy skonci chybou:

ldapsam_modify_entry: Failed to add user dn= uid=... with: Already exists
ldapsam_add_sam_account: failed to modify/add user with uid = ...
Unable to add machine! (does it already exist?)

Nemate nekdo nejaky tip, jak z toho ven? At googlim jak googlim nemuzu
najit zadnou rozumnou odpoved.

Vlastimil Kupsky