RPM error: failed dependencies:

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Červen 23 15:07:29 CEST 2005

Martin Cupak wrote:
> Dobry den,
>
> obcas mam pocit, ze 1+1 != 2.
> Nakopne me nekdo? opravdu nevim, co je blbe:
> (liblzo je kompilovane ze src, neb rpm jsem nenasel)

rpm to nehleda po filesystemu ale v rpm databazi nainstalovanych baliku,
ktere nabizi urcite "provides" ostatnim slozkam systemu. Takze rpblem je
prave v tom, ze jste to nainstaloval ze zdrojaku.

Reseni jsou dve:

1. muzete nainstalovat s --nodeps a doufat, ze to vezme knihovnu
pripravenou ze zdrojaku

2. nainstalujete lzo a lzo-devel baliky z rpm, napr. z
ftp.linux.cz/pub/linux/freshrpms/redhat/7.3/lzo/ si stahnete src.rpm
balik a prebuldite pro svuj system.

A priste skutecne nejprve hledejte!

z.p.

--