Nefunkcni snmpd

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Čtvrtek Červen 23 19:42:34 CEST 2005

Jeste me napadlo.. Nepotrebuje mit to snmp podporu neceho v jadre jeste?
preci jen na ty masine kde to funguje je distribucni kernel a v nem je
vse :-)  a tam kde to nefacha je to kompilovany rucne.
Taky me napadlo, jestli by to nemohlo zpusobovat to grsecurity, jenze
snmpd bezi pod rootem, takze by to tim byt nemelo.

DS

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net
www.pcsvet.net