podrobne logovani jadra

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 24 00:07:09 CEST 2005

Mr. Beeba napsal(a):
> Dobry den,
> potykam se s nahodnymi pady ruznych aplikaci (mc, OpenOffice1.1.4,NetBeans4.0)
> nebezicich pod uzivatelem root (pod rootem to aspon nezlobilo, zato pod
> jinymi uzivateli ano - tedy jak kdy) na signalech SIGABRT a SIGSEGV. System
> Fedora Core 2 (novejsi distr. nerozbehnu vubec), Celeron 333MHz, 327MB RAM,
> 560MB swap. Muze byt spatna pamet, takze chci hrat rosadu s pametma
> (softwarove memtesty nic neodhalily). Bohuzel tyto problemy nenastavaji vzdy,
> takze bych potreboval logovat duvody pripadnych padu aplikaci. Ocekaval bych,
> [...]

Já nevím co řešíte mě po pádu aplikace zůstane výpis na konzoli kde je
specifikována chyba místo v paměti a kompletní výpis registrů CPU.

Dále se většinou pokud je to povolené vygeneruje soubor core.

|    ICQ    179223500                    |

Talent se tvoří v tichu, charakter v proudu světa.
		-- Goethe