zdroje SW pro FC4

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červen 24 00:19:49 CEST 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> Ja mam docela spatnou zkusenost s pouzivanim mirrorlistu ve Fedore 3.
> Nakonec jsem tam natvrdo zadal mirror tusim na ftp.fi.muni.cz a mam klid.

Já používám ftp.linux.cz :-)

[petr na soban yum.repos.d]$ cat fedora.repo
[base]
name=Fedora Core $releasever - $basearch - Base
baseurl=ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora/linux/core/$releasever/$basearch/os/
mirrorlist=http://fedora.redhat.com/download/mirrors/fedora-core-$releasever
enabled=1
gpgcheck=1
gpgkey=file:///etc/pki/rpm-gpg/RPM-GPG-KEY-fedora

|    ICQ    179223500                    |

Jsou muži, kteří mají to, co zasluhují. Ostatní jsou svobodní.
		-- Hromádka