OT: soft patenty - vzorovy dopis

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Červen 24 14:47:58 CEST 2005

On Fri, Jun 24, 2005 at 01:20:05PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Promiňte moji jízlivou poznámku, ale Vy jste se vrátil z Měsíce kdy?
> Pokud mluvíte sám za sebe, prosím, ale laskavě nemluvte za jiné... mne se to
> třeba týká a to tak, že v některých oblastech i životně a podobně jako já na
> tom bude valná většina zde přítomných (pokud to nejsou pouhé figurky v
> pozici posunovačů krabic, ale lidé tvořící/tvořiví) ostatně, zalovte v
> archívu, projděte root.cz a abclinuxu.cz a pak řekněte, že je to
> programátorům jedno...

prave ze jsem zalovil a prave ze jsem to cetl, tak to je presne to co si o
programatorech myslim. ono cinnost tvoriva nema nic spolecneho s odsuzovanim patentu a
jinych statnich intervenci. prave naopak, programatori maji tendenci k
prosazovani takovychto nutnych intervenci. mnoho z nich totiz vubec nemusi
podnikat, je jim receno co a jak naprogramovat a vubec neresi zpusob jak se z
produktu jejich prace stanou penize, ktere pak za svou praci dostavaji.
pro ne je jednoduchy pristup rizeni z centra, protoze proste to je to, co delaji.
a rad bych vedel, jak jste prisel na tu valnou vetsinu? to jste to pocital,
nebo to jen tak placnul?