Zvukovka Intel 82801BA-ICH2 nezvuci (ne)vyreseno

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Pátek Červen 24 16:40:23 CEST 2005

Miroslav BENES wrote:

> Jak ?? S jakým jádrem ? Byl v tom nějaký fígl ?

no, normalne :) OSS v kernelu. Nebyl v tom problem.
Ale jeste jednou opakuji, ze nevim jiste ze to je tataz, mam ji vyplou v
BIOSu a otacet nechci :)
btw kernel 2.4.24, RH9

> To já teď taky, ale nelíbí se mi, že měl lidský potenciál sklonit před
> tupou technikou .. zkrátka rád bych ji zkrotil už z principu.

hehe :) chapu te, ale fakt to za to nestoji :)