OT: soft patenty - vzorovy dopis

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Červen 24 16:46:57 CEST 2005

Martin Kraus <mailto:martin.kraus na infonet.cz> wrote:
> mno ze jste na muj nazor reagoval jako ze jsem spadnul z
> mesice a deklaratorne
> jste argumentoval vasi "vetsinou". trochu zvlastni pristup, nemyslite?

	Proč? Členové zdejší komunity jasně dokazují ve svých aktivitách, že
penězovody nejsou pro ně penezovědou, ale že základní principy chápou,
pravda oceňování aktiv a pasiv naší děravé státní kasy je mi taky docela
ukradený, protože to naši statistici každou chvíli udělají jinak a lítají
nám tady v řádu 100mld... průměrná statistická mzda je mi taky zcela úplně
ukradená, když v mém okoli je dost málo lidí, kteří na to dosáhnou poctivou
vyčerpávající (a všeobecně prospěšnou) prací, stejně jako je ten údaj uplně
k houby, když pod průměrnou mzdou žije více jak 3/4 obyvatel... Jo a taky je
mi to ukradeno z jiného důvodu - jakožto spolumajitel firmy a podnikatel
platím řádné řádně vyměřené daně, když dojde na lámání chleba a já po státu
požaduji nějaké sociální výhody, protože jeho tabulky ze mne (mojí rodiny)
sociální případ oficiálně udělaly,, tak je to najednou řečí...

A až se naší úřednící naučí základní matematiku, třeba bude veseleji,
bohužel zatím jsme svědky perel alá:

> - dopis ministra financí starostovi obce Jindřichovice pod Smrkem
> (obec mj.proslula vyhláškou zakazující vstup státním úředníkům)
> - odpověď starosty ministrovi

- pokud k vám tato smutná a tristní skutečnost, která se šíří jako velmi
trpký humor nedorazila, rád pošlu - jsou to 2 PDFka o celkové velikosti cca
380KiB (pro případ, že byste byl citlivý na velikost přijímané pošty).

Máte další skutečně relevantní údaje k tématu?