OT: soft patenty - vzorovy dopis

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Červen 25 06:48:22 CEST 2005

Chtěl jsem to napsat privat, ale protože si pan Janoušek ještě správně
nenastavil spamový filtr, musím do konve:

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 10): 550 5.0.0 <PaJaSoft na fonet.cz>...
Mail server used to send your e-mail is considered to be spamming.
Please contact us by phone if you believe this is wrong.

On 6/24/05, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na fonet.cz> wrote:
> vyčerpávající (a všeobecně prospěšnou) prací, stejně jako je ten údaj uplně
> k houby, když pod průměrnou mzdou žije více jak 3/4 obyvatel...
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Dovedete si vůbec představit, jaká by to byla zrůdnost, kdyby pod
průměrnou mzdou byla třeba jen 1/4 obyvatel? 3/4 je naprosto
v pořádku.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz