SW RAID x HW RAID

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Sobota Červen 25 12:37:28 CEST 2005

Dobry den,

   rad bych se zeptal, zda nemate nekdo nejake pozitivni zkusenosti s
kartou pro HW RAID pro SATA disky v linuxu?!

   Mam obycejne PCcko, ktere bude slouzit jako backup server a
potrebuji, aby se ty disky mirrorovaly. Premyslel jsem, jestli SW anebo
HW RAID. Vice se mi libi HW, protoze je to pro me transparentnejsi a
nemusim nic resit primo v systemu.

   Byla mi nabidnuta karta RocketRAID 1520, u niz pisi, ze jsou pro ni
drivery i v linuxu, ale protoze s tim nemam zadne zkusenosti, tak se
radeji ptam.

   Jsem ochoten do toho investovat cca do 4 tisic (bez DPH). Potrebuji
pouze RAID 1, pripadne tam muze byt RAID 5, ale samozrejme se musim
ohlizet na cenu.

   Diky za radu.

--ogee