Spamassassin - uceni

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Sobota Červen 25 12:54:18 CEST 2005

> 2) neni neco takoveho nebo podobneho jiz nekde hotovo, abych nevymyslel
> Pythagorovu vetu? :-)

>IMHO je jednoduchsie vytvorit jeden globalny IMAP ucet s foldrami Spam a
>NonSpam do ktorych by uzivatelia davali nedetekovany spam a false positives
>.. a to potom automaticky spracovavat ..

O tom jsem taky premyslel, ale to bych musel rucne tridit ham, tedy z
regulernich mailu odmazat spamy a detekovane spamy pro uceni sa. Nebo opet
nejak automaticky odmazat ze vsech dorucenych mailu spamy. I toto ma ovsem
uskali - pokud se na to uzivatel vykasle nebo to neudela v danem casovem
intervalu nez se spusti uceni, bude to klamne, neb nektere spamy zustanou ve
slozce pro ham.
Jeste se zeptam - je treba neustale ucit sa i na hamy jako na spamy?
Domnivam se, ze ano, ze je treba mu zrovna tak pro uceni predhazovat ham
(regulerni postu) jako i spam.

Honza.