Spamassassin - uceni

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Sobota Červen 25 13:41:57 CEST 2005

> O tom jsem taky premyslel, ale to bych musel rucne tridit ham, tedy z
> regulernich mailu odmazat spamy a detekovane spamy pro uceni sa. Nebo opet
> nejak automaticky odmazat ze vsech dorucenych mailu spamy. I toto ma ovsem
> uskali - pokud se na to uzivatel vykasle nebo to neudela v danem casovem
> intervalu nez se spusti uceni, bude to klamne, neb nektere spamy zustanou
> ve slozce pro ham.

uzivatelia by mali svoje ucty, nijako nespojene s tym globalnym

pokial by nieco presunuli do IMAP foldra na ucenie, tak by to tam bolo
.. spam do SPAM foldra .. NonSPAM do druheho .. ked tam nic nedaju, nic
sa nebude ucit .. aj pouzivatelia by mali vyvijat trochu aktivity ..

(alebo som Vase mozgove pochody vobec nepochopil )
===

To je celkem jasne, ale jak ucit spamassassina na ham. Jestli jsem to dobre
pochopil, pak do ham davam veskerou regulerni postu, ktera projde serverem,
tedy spise veskerou postu a z ni odmazavam identifikovany spam i
neidentifikovany spam. Pokud se pokusim o automatizaci, musim nejak vytridit
ham, tedy - z veskere posty (kterou davam do slozky ham) odstranit spamy a
detekovane spamy. Detekovane jsou jasne, ale spamy, rozlisene uzivateli vami
popsanym zpusobem musim nejak (pomoci aplikace) ze slozky ham vyradit. A
problem, o kterem jsem psal - pri takoveto automatice se muze stat, ze
uzivatel treba tyden nestahne maily a tim padem nevytridi spam a automatika
ho samozrejme vezme jako ham na uceni regulernich mailu...

Honza.