Jak na telekonferenci

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Červen 25 18:01:17 CEST 2005

On Sat, Jun 25, 2005 at 12:36:36PM +0200, Petr Skoda wrote:
> Proc to proboha Linuxova komunita pouziva, kdyz je to close-source v
> binarce a nikdo do toho nevidi ? Pripada mi to jako zaprodani ideam
Co blbnete clovece? Je fajn mit free-software a jeste open-source a
pokud je neco free ale closed nebo nonfree ale open budme radi i za to.
Projektu podobnych MySQL je malo. Vyvojari kernelu pouzivaji taky
aplikaci pro udrzovani zdrojaku kernelu, ktera neni open source
(hledejte Larry a BitKeeper ;-). Proste je lepsi nez ostatni open source
vecicky, tak proc to nepouzivat.

Navic mate spoustu moznosti jak pripadnou zaskodnickou cinnost programu
skype znemoznit. Chroot a jina piskoviste, kde proste nic nenajde.

> na kterych je Linux zalozen - to je ze je Skype spyware je jasne,
Mohl byste tu jasnozrivost nejak podlozit?

-- Dalibor Straka