Spamassassin - uceni

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Červen 26 17:38:27 CEST 2005

On Sun, 26 Jun 2005 14:58:25 +0000 (UTC) Matus UHLAR - fantomas
<uhlar na fantomas.sk> wrote:

>kedysi touto konferenciou prebehol model, ze zakaznici by mali folder so
>specialnym nazvom, do ktoreho by presuvali zle ohodnotene maily, pricom
>pravidelne by nad nim prebiehal skript, ktory by sa z nich ucil (a mazal ich
>potom, samozrejme)
Mozno som to postol ja. A aj ked nie, tento model pouzivam. Ako zaklad som
pouzil
http://www.avtechpulse.com/opensource/fix-spam-classification.txt

Musel som to trocha upravit, lebo mam inu strukturu adresarov a nepouzivam
procmail ale vlastny MDA, takze reklasifikovane mejly posielam postfixu cez
SMTP.

Pozor, uvedeny program pouziva na klasifikaciu SPAM-u CRM114, nie SA. Princip
pouzitia je vsak rovnaky.

S pozdravom,
Peter