distribucny system pre subory

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pondělí Červen 27 13:00:18 CEST 2005

Prajem prijemny den.

Zaujimalo by ma ci niekto z vas nepozna nejaky distribucny
system (dalej v texte ako DS) pre prenos suborov.
Moje poziadavky na neho:
1, prenos suborov cez rozne protokoly
   FTP,SFTP,HTTP,SMTP,SSH a pod.
2, moznost prace z prenasanym suborom
   - overit podpis suboru, podpisat subor (GnuPG)
   - odkryptovat a zakryptovat pomocou GnuPG
   - rozdelit na zaklade napr. velkosti, poctu riadkov a pod.
3, nutnost archivacie prenasanych suborov
4, nutnost logovania aktivit a dopatrania sa co robil
5, aktivita by vzdy vychadzala s DS
   (napr. cez FTP sa pripoji na zdroj zisti, ze je tam
    nejaky subor a ten zoberie k sebe povedzme ze rozkryptuje
    a potom zakryptuje inym klucom a ulozi opat cez FTP na
    iny cielovy FTP server. po uspechu zmaze subor zo zdroja)
   - moznost aktivizovania prenosu:
     - casove spustanie (pravidelne kontroluje v casovych usekoch)
     - moznost spustenia urciteho prenosu napr. poslanim snmptrapu
       na DS

Z hruba by to bolo vsetko. Hladal som na webe, ale nic take som
nenasiel.
Viem, ze sa to da napisat, ale pred tym by som chcel vediet ci nieco
take
uz neexistuje. Ak nieco by splnovalo aj ciastocne moje poziadavky
napiste
mi na to linku. Dik.

Igor