prepozicanie prav

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Červen 27 11:46:20 CEST 2005

On Sat, 25 Jun 2005, Jaroslav Lukesh wrote:

> Hele, nechte si to od klavesnice. Neschopnost bezchybneho psaneho projevu
> neimplikuje dusevni zaostalost. Zato v opacnem pripade samozrejme implikuje
> (dusevne zaostaly jedinec neni schopen psat bez chyb, je-li vubec psani
> schopen).

Obavam se, ze pan Kankovsky nehodnotil ono prohlaseni po strance
gramaticke, ale hodnotil spise to, co vyplyva z obsahu... A pak s nim
musim souhlasit.

Co je horsi, taky jsem byl kdysi malym ditetem, no neco mi rychle
vyskolilo stat se "dospelakem" :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...