OT: soft patenty - vzorovy dopis

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Červen 28 11:30:15 CEST 2005

On Mon, Jun 27, 2005 at 11:10:02AM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Jo je to v poradku, ze poctarskeho hlediska. Ale uz neni v poradku, ze
> se vysi prumerne mzdy zaklinaji politici a rikaji, jak se mame dobre, ze
> nikdy predtim nam nebylo lepe. Me by zajimal treba median, ale to by zas
> nevypadalo na papire tak pekne. :-(

statisticky urad urcite bude mit i median. ale i tak je hloupost pomerovat
plat cloveka zijiciho v moravske visce a plat cloveka z prahy. napriklad
naklady na bydleni jsou diametralne odlisne, takze vyssi plat v praze
neznamena automaticky, ze je na tom ten clovek lepe. celonarodni prumer je
mozna zajimave cislo, ale statisticky ma plno chyb a vubec nevypovida nic o
tom jak "bohati" vlastne jsme.
mk