Spamassassin - uceni

Úterý Červen 28 14:27:09 CEST 2005

CzechTony <czechtony na strojvimp.cz> wrote:
> maily uzivatelem vyhodnocene a preposlane (Preposlat, Predat dal)
> outlukem nebo thunderbirdem na adresu nevyzadana na ... se nemuzou pouzit
> pro uceni SA?
>
> Necha se presvedcit SA aby pri uceni vynechal hlavicku?

hlavicka je dolezita sucast mailu pre posudzovanie jeho spamovosti.
Skratka a jednoducho, OE nie. Myslim ze pri presuvani mailov medzi foldermi
to az taky problem nie je (nie som si isty)

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler