stream z ip kamery axis

vlcek l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Červen 28 15:05:46 CEST 2005

> Jo to bych taky rad vedel. Informoval jsem se na to u par vyrobcu a
> kamery dokazou:
> a) sami posilat jednotlive snimky na FTP
> b) sami je posilat postou (napriklad pri urcitem podnetu)
> c) pokud mate ActiveX Directory tak lze prenaset i video
>    to ze se da prehravat pouze pod ActiveX jsem pochopil, kamera vam
>    posle ovladac, windows jej sami nainstaluji a pak se bavi s kamerou.
>
> Kdyby nekdo vedel o ip kamere, ktera dokaze posilat video v _jakemkoliv_
> formatu na vzdaleny stroj _jakymkoliv_ pod linuxem podporovanym
> protokolem, prosim dejte vedet.

Umi to nejak IP kamera od Sony. Ma dalkove polohovani, pomerne velky
zoom (ted z hlavy nevim kolik, ale o trochu vice nez Axis) a nepotrebuje
ActiveX. Co mi tvrdil prodejce, lze se na ni (=jeji obraz) divat i z
linuxu. poskytujou k ni i API, takze si muzete napsat vlastni tracking,
sber videa/obrazku, ....

Tehdy (predloni na Invexu) za ni chteli cca 55kkc bez DPH (nebo tak neco).

zkuste google

--
L.V.
jezevec