stream z ip kamery axis

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Úterý Červen 28 15:29:23 CEST 2005

Dobry den,

tak to vypada, ze to budou problemy:
1) Dostat stream z kamery, aby se to dalo posilat pres pipe mencoderu,
   nebo primo nacitat mencoderem z URL (nejde to?)
2) Najit ty spravne volby, jak mencoder donutit prekodovat video z MJPEG
   do ciloveho formatu.

Kam a jak se dostanete? Kodovat z Video4Linux zarizeni pres mencoder
on the fly jde (pokud to utahne CPU), kodovat z pipe IMHO taky.
Takze visite nekde v te prvni fazi?

Vaclav Stepan