OT: soft patenty - vzorovy dopis

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Úterý Červen 28 16:02:42 CEST 2005

> kdyz uz chci neco hodnotit, tak se ale take musi lide
> domluvit na jednotce. a jedine, co vy jste schopen je
> nemistne tu popichovat vsechny, co nesouhlasi zrovna s tou vasi.

Jestli jste si nevsiml, tak ja se vasi hadky nezucastnil,
protoze na ni nemam nazor. Jen se mi nelibila vase argumentace.
Coz neznamena, ze bych rikal, ze nemate pravdu. Jen zpusob
prosazovani byl velmi ..... nehezky.

> vykriky, ze 3/4 lidi u nas ziji pod hranici chudoby jsou sice
> pekne, ovse cele to zavisi na definici teto hranice, a to je
> dost osemetna, a vubec ne jasna, vec.
> vas krik, ze mam nechutnou argumentaci a ze se snazim
> vykroutit z neceho co je zcela jasne, je totalni hloupost.
> nicim neargumentujete, a  pouze se to snazite zastrit
> posmesky a odvadenim od tematu. definujte chudobu, a pak se
> muzemem mluvit, kdo tu ma slabou argumentaci.

Ja nejsem dostatecne kvalifikovany na to, abych mohl definovat chudobu
a silne pochybuju, ze nekdo v teto konferenci vcetne vas je.
Tak proc mate takovy problem prijmout za definici neco, co je
teto definici asi nejbliz a pochazi z mist, ktere k problemu maji
prece jen asi bliz nez ja nebo vy? Takhle to fakt vypada, ze se vam
proste nehodi, tak hledate hloupe vymluvy. A kdyz uz tu definici chcete
napadnout, tak to nedelejte tak, jak to delate, ale uvedte jasne proc
je podle vas spatna? Zda se vam, ze je ta castka moc vysoka a ti lide
vlastne ziji v blahobytu? Moc nizka? Neco jineho? Konkretnost prosim.

TNX