Odchozi posta na stanici

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Červen 28 16:04:58 CEST 2005

Lukas Zapletal napsal(a):
> Dobry den,
>
> hledam nejaky maly programek, ktery by byl schopen pomoci jednoho
> prikazu radit odchozi postu do fronty (mohl by treba emulovat prikaz
> sendmail) a pomoci jineho ji odesilal (napr. z cronu kazdou minutu).
>
> Vim, ze tohle umi sendmail, ale nechci na stanici instalovat prave
> tento program. Nasel jsem msmtp, ale ten ma queuing v TODO...

A co postfix.

Podle me je to jedno já jsem kdysy používal sendmail a před odpojením
(připojení přes telekom ppp) jsem zadal prikaz pro vyprazdnění fronty a
cekal dokud nebyla prázdná a pak zavěsil, plus jsem tam měl limit
10minut aby kdyby se odesílání zaseklo aby to bylo připojené pouze 10minut.

|    ICQ    179223500                    |

Jenom beznadějný kripl
zapne to, co jiný vypl.
		-- Vodňanský a Skoumal: Upozornění těm,
		kteří nešetří elektrickou energií