xfs zatizeni procesoru

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Červen 29 08:07:19 CEST 2005

Kasparek Tomas wrote:

> Protoze pripravuje fonty pro tyto programy? Tj. nacita je z disku, prevadi
> do nejake interni reprezentace atd...

Nekolik desitek sekund? neni to kapku moc? I na xfs... XMMS pouziva ne
vic nez tri fonty....

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539