cz + sk klavesnica, problem s interpunkciou

glum simon na glum.cesa.cz
Středa Červen 29 11:37:16 CEST 2005

> Mam problem s pisanim CZ a SK znakov. Doteraz ma to nejak neinteresovalo,
> pretoze som to nepotreboval, ale ta chvila prave nastala a ja nejak neviem
> prist na to, v com moze byt problem.

asi terminal nebo aplikace

> Pri akomkolvek pokuse o napisanie znaku z makcenom skoncim neuspechom. Dlzne
> su v pohode, takisto aj cz/sk znaky v numerickej casti klavesnice.

jo

nektere moje aplikace neumeji tyhle znaky brat z klavesnice (xterm) ... ale treba neco delam spatne
.. treba gnome-termonal je ok ...

> Problem nastava, ked chcem napisat pismeno s interpunkciou, ktore nema vlastnu
> klavesu, napr. Ďakujem. Z cias, ked som este obcas taketo znaky pisal, si
> pamatam, ze by sa to malo robil pomocou shift+makcen a shift+pismeno. Vzdy
> [...]

ted koukam na charset 8859-1
   jste si jisty ze tenhle charset obsauje velke d s haczkem ?
navic v tonhle nastaveni bych se dost divil kdyby vam to fungovalo na klavesy (1-0) korektne ....
.... zkusil bych charset dostat na iso-8559-2 nebo na nejake UTF-8

toz ak .... rada amatera (milovnika -))) )
simon